• Jornada: «Economia i Turisme davant Moratòries i Prohibicions»

• Inici: Divendres, 12 maig 10:00
    Fi: Divendres, 12 maig 14:15
  • A l'aula 29 de l'edifici Sa Riera, al carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, Palma.
  • Divendres 12 de maig de les 10 a les 14.15 hores.

Jornada titulada Economia i Turisme davant Moratòries i Prohibicions.

• 10 h: Obertura institucional i benvinguda. A càrrec del Rectorat i el deganat.
    • 10.15 h: Presentació: Mercats turístics, intervencionisme i competència. Dr. Juan Franch Fluxà, UIB.
    • 10.30 h: Presentació: Reflexions sobre la legalitat de les moratòries i prohibicions en la prestació de serveis turístics. Dr. Francisco González Castilla, Universitat de València.
    • 11 h: Taula rodona: Moratòries i els seus efectes en el mercat. Modera: Sr. Amador Antich, UIB. Hi participen: Dr. Francisco González Castilla, Universitat de València, Dr. Aleix Calveras, UIB, Sra. Susanna Grau, directora general de l’Autoritat Catalana de la Competència (ACCO).
    • 12 h: Pausa oferta pel bar Cristal.
    • 12.30 h: Presentació: Repensant les zonificacions. Sr. Jaime López i Sr. Javier Blas, advocats d’Illeslex.
    • 12.55 h: Taula rodona: Turisme 2023-27: debat sobre limitacions i altres mesures polítiques. Modera: professor de la Facultat de Turisme o Dr. Miquel Quetglas, politòleg, DEAT-UIB. Hi participen: representants designats per partits polítics amb representació al Consell: Sr. Jaume Alzamora (Més), Sr. Antoni Costa (PP), Sr. Alejandro López (Podem), Sr. Ángel Hoyos (Ciutadans), Sr. Antoni Sales (El Pi), Sr. Andreu Serra (PSOE), Sra. Idoia Ribas (Vox).
    • 14.15 h: Cloenda.

Lloc: a l'aula 29 de l'edifici Sa Riera, al carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, Palma.

Més informació i inscripcions