• Activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UIB

• Inici: Dijous, 18 maig 09:30
    Fi: Dijous, 18 maig 14:00
  • Al campus de la UIB.
  • Dimarts 16 de maig de les 9.30 a les 14 hores.

Activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UIB.

• De les 9.30 a les 13 h: Terceres Jornades de Portes Obertes de la IX Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, a càrrec de Sexconsulta de Palmajove, l’Associació d'Estudiants d'Educació de Primària de la UIB i la Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible.
    • De les 10 a les 12 h: Trobada multiesport, a càrrec de l'Associació d'Estudiants del grau d'Educació Primària i l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible. Lloc: a la zona del jardí de la Memòria del circuit de cros de la UIB.
    • De les 10 a les 11 h: Partit de vòlei amb Aura Cases Colom, Sergi Bauzà Lindo, Aina Prats i Catalina Guardiola.
    • De les 11 a les 12 h: Joc Villa UIB.
    • De les 10 a les 13 h: Taules informatives: institucions relacionades amb la salut i la sostenibilitat ens acompanyen per informar-nos de la tasca que fan per promoure la salut i la sostenibilitat. Lloc: davant l’edifici Mateu Orfila i Rotger.
    • De les 10 a les 14 h: Bus de donacions de sang, a càrrec de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Lloc: davant l’edifici Ramon Llull.

Lloc: al campus de la UIB.

Més informació i inscripcions