• Activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UIB

• Inici: Dimecres, 17 maig 10:00
    Fi: Dimecres, 17 maig 14:00
  • Al campus de la UIB.
  • Dimecres 17 de maig de les 10 a les 14 hores.

Activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UIB.

• De les 10 a les 10.40 h: Berenar saludable: Aliments funcionals: nous reptes en nutrició i alimentació, a càrrec de la Dra. Mariona Palou March. Lloc: Aules 5a i 5b de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.
    • De les 10 a les 12.45 h: Segones Jornades de Portes Obertes de la IX Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, a càrrec de l'equip de guies d'Esment i l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible. Adreçada a alumnat de primària i ESO.
    • De les 11 a les 14 h: Torneig de tennis taula, a càrrec de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible, amb la col·laboració de CampusEsport. Lloc: a l'exterior de davant la cafeteria de l’edifici Anselm Turmeda.
    • De les 15 a les 18.30 hores: taules informatives. Institucions relacionades amb la salut i la sostenibilitat ens acompanyen per informar-nos de la tasca que fan per promoure la salut. Lloc: a la Seu d'Eivissa.

Lloc: al campus de la UIB.

Més informació i inscripcions