• Activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UIB

• Inici: Dilluns, 15 maig 10:00
    Fi: Dilluns, 15 maig 13:15
  • Al campus de la UIB.
  • Dilluns 15 de maig de les 10 a les 13.15 hores.

Activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UIB.

• De les 10 a les 10.40 h: Berenar amb atenció plena, a càrrec de Mauro García Toro, professor catedràtic de psiquiatria de la Facultat de Medicina. Lloc: aules 1a i 1b de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.
    • De les 10 a les 13 h: Activitat pràctica sobre salut, a càrrec de l’Associació d’Estudiants de la Facultat d’Infermeria. Lloc: davant l’edifici Mateu Orfila i Rotger.
    • De les 11.30 a les 13.15 h: Exhibició i taller de cal·listènia, a càrrec de Marc Bestard, president de l’Associació Balear de Cal·listènia i graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport; Lluís Mérida, secretari de l’Associació Balear de Cal·listènia i tècnic superior en activitat física i animació esportiva; Miquel Nicolau, vocal de l’associació i tècnic superior en activitat física i animació esportiva, i Xavier Giglioli, tècnic superior en activitat física i animació esportiva. Lloc: davant la farmaciola de l’edifici Ramon Llull.

Lloc: al campus de la UIB.

Més informació i inscripcions