• Activitats de la Setmana del Postgrau de la UIB

• Inici: Dijous, 04 maig 10:00
    Fi: Dijous, 04 maig 17:00
  • Universitat de les Illes Balears.
  • Dijous 4 de maig.

Activitats en el marc de la Setmana del Postgrau de la UIB.

Presentacions:

De les 11 a les 12 hores. Màster Universitari en Edificació i Rehabilitació Arquitectònica. Lloc: aula 4b, edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.

De les 12.30 a les 13.30 hores. Màster Universitari en Polítiques d'Igualtat i Prevenció de la Violència de Gènere. Lloc: aula 5b, edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.

De les 13 a les 14 hores. Màster Universitari en Formació del Professorat. Lloc: aula 4b, edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.

De les 14 a les 15 hores. Màster i doctorat en Nutrigenòmica i Nutrició Personalitzada. Lloc: aula A15, edifici Mateu Orfila i Rotger.

De les 14.30 a les 15.30 hores. Màster Universitari en Enginyeria Industrial. Lloc: aula A13, edifici Anselm Turmeda.

De les 16 a les 17 hores. Màster Universitari en Sistemes Intel·ligents. En línia.

De les 16 a les 17 hores. Màster en Investigació en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Lloc: aula 2A de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda i en línia.

Conferències:

De les 10 a les 12 hores. Màster Universitari en Cognició i Evolució Humana: Limpiar y cuidar: campos de batalla, a càrrec de Iolanda Martínez Suárez. Lloc: Sala de Graus, edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.

Altres:

De les 11 a les 12 hores. Portes obertes al Laboratori de Prehistòria. Màster Universitari en Patrimoni Cultural: Investigació i Gestió. Lloc: Laboratori de Prehistòria, edifici Ramon Llull.

De les 14.30 a les 15.30 hores. Nutrigenomics Happy Hour Flash talks amb canya. Lloc: Hall exterior, edifici Mateu Orfila i Rotger.

De les 15 a les 16 hores. Tutories grupals: Tu ets de lingüística, de teoria de la literatura, d'estudis catalans o d'ensenyament?, amb Mercè Picornell. Màster Universitari en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament. Lloc: despatx CE14, edifici Ramon Llull.

De les 16 a les 17 hores. Taula debat: L'experiència del Màster Universitari en Intervenció Socioeducativa amb Infància, Adolescència i Família: els aprenentatges de la pràctica professional i investigadora. Lloc: aula B12, edifici Guillem Cifre de Colonya.