• Activitats de la Setmana del Postgrau de la UIB

• Inici: Dimarts, 02 maig 11:00
    Fi: Dimarts, 02 maig 17:00
  • Universitat de les Illes Balears.
  • Dimarts 2 de maig.

Activitats en el marc de la Setmana del Postgrau de la UIB.

Presentacions:

De les 12 a les 13 hores. Màster Universitari en Patrimoni Cultural: Investigació i Gestió.
    Lloc: aula 4, edifici Ramon Llull.

De les 13 a les 14 hores. Doctorat en Filologia i Filosofia.
    Lloc: aula 3a, edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.

De les 13.10 a les 14.10. Màster Universitari en Química Teòrica i Modelització Computacional.
    Lloc: aula 16, edifici Mateu Orfila i Rotger.

De les 14.30 a les 16 hores. Presentació dels estudis de postgrau a la Facultat de Ciències.
    Lloc: aula A10 bis, edifici Mateu Orfila i Rotger.

Conferències:

De les 16 a les 17 hores. Conferència: Llibres per a infants: entre la tradició popular i el segle XXI. Una conversa amb Caterina Valriu sobre la seva experiència com a autora i narradora. Màster en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament.
    Lloc: aula B13, edifici Guillem Cifre de Colonya.

De les 16 a les 17 hores. Presentació de l'Aprenentatge-Servei (ApS) dels estudis de màster i doctorat de la UIB, a càrrec de la Dra. Berta Paz, responsable del Programa ApSUIB i professora de la UIB. Lloc: aula 1b, edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.

Altres:

De les 11 a les 12 hores. Portes obertes al Laboratori de Prehistòria. Màster Universitari en Patrimoni Cultural.
    Lloc: Laboratori de Prehistòria, edifici Ramon Llull.

De les 12 a les 14 hores. Tutories grupals: Tu ets de lingüística, de teoria de la literatura, d'estudis catalans o d'ensenyament?, amb Mercè Picornell. Màster Universitari en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament. Lloc: despatx CE14, edifici Ramon Llull.

De les 13 a les 15 hores. Concurs de tast. En línia.