• Conferència oberta: "La reputación organizacional: Un reto para el sector público"

• Inici: Divendres, 28 abril 17:00
    Fi: Divendres, 28 abril 18:30
  • Edifici Guillem Cifre de Colonya, Caminal de Mallorca, España
  • El pròxim divendres, 28 d'abril, s'ofereix una nova conferència enmmarcada al programa del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS). La sessió es titula "La reputación organizacional: Un reto para el sector público".

El ponent serà Vicente Martínez Tur. És catedràtic de Psicologia de les Organitzacions a la Universitat de València. És membre de l'Institut d'Investigació de Psicologia dels Recursos Homans, Desenvolupament Organitzacional i Qualitat de la Vida Laboral (IDOCAL). Ha publicat nombrosos estudis d'investigació a llibres i revistes científiques internacionals. A més, coordina projectes d'investigació sobre l'impacte dels processos de l'organització i el treball en les relacions externes dels clients.

Aquesta conferència, que es durà a terme a les 17 hores, a l'aula AV06 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya (campus universitari), és oberta i gratuïta per a tothom. La sessió compta amb el suport del Consell de Mallorca i del Govern de les Illes Balears.