• Taula rodona: «La transformació digital a l'Administració pública. Exigència, reptes i oportunitats»

• Inici: Dijous, 27 abril 18:30
    Fi: Dijous, 27 abril 20:30
  • Edifici Guillem Cifre de Colonya Aula AV07
  • La Universitat de les Illes Balears acollirà, el dijous dia 27 d'abril, la taula rodona «La transformació digital a l'Administració pública. Exigència, reptes i oportunitats»; es tracta d'una sessió oberta i gratuïta amb la qual es clourà el mòdul V del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS).

Participaran en aquesta xerrada el senyor Fernando Álvarez, subdirector de Transformació Digital de la Direcció General d'Oficina Digital de l'Ajuntament de Madrid; la senyora Catalina Marimón, subdirectora del Servei d'Aplicacions i Serveis TIC de la Universitat de les Illes Balears, i el senyor Ramon Roca, director general de Modernització i Administració Digital del Govern de les Illes Balears. Moderarà la taula el senyor Jaime Tovar.

La sessió es durà a terme a les 18.30 hores, a l'aula AV07 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya (campus universitari); no es requereix inscripció prèvia. Donen suport a aquesta iniciativa el Consell de Mallorca i el Govern de les Illes Balears.