• Jornada: «El Sahel: Geoestratègia i realitat regional»

• Inici: Divendres, 31 març 09:30
    Fi: Divendres, 31 març 18:30
  • A l'Aula de Graus de l'edifici Ramon Llull, al campus de la UIB.
  • Divendres 31 de març de les 9.30 a les 18.30 hores.

Jornada titulada El Sahel: Geoestratègia i realitat regional.

• A les 9.30 h: Presentació.
    • A les 10 h: Conferència titulada La seguridad del Sahel: una asignatura pendiente y prioritaria, a càrrec de Jesús A. Núñez, codirector de l'Instituto de Estudios sobre Conflictos y Acción Humanitaria.
    • A les 11 h: Conferència titulada Importancia para España del eje Canarias-estrecho-Baleares y su estrategia en África y el Mediterráneo Occidental, a càrrec de Federico Aznar Fernández-Montesinos, militar i analista principal de l’Instituto Español de Estudios Estratégicos.
    • A les 12.15 h: Conferència titulada El Sahel: conflictos actuales y potenciales en la seguridad española y europea, a càrrec del coronel doctor Pedro Sánchez Herráez, analista de l’Instituto Español de Estudios Estratégicos.
    • A les 13 h: Debat.
    • A les 16.30 h: Taula rodona titulada El Sahel: conflicte, cooperació i futur. Amb la participació d'Enric Gonyalons, cooperant i llicenciat en Història, la Dra. Joana M. Petrus, professora titular de Geografia de la UIB, Nancy Matamoros, fundadora de l’ONG Mallorca Amiga, Adriana Estrada, cooperant i membre de la Creu Roja-Espanya i el Dr. Pere Salas (moderador), professor titular d'Història de la UIB.

Lloc: a l'Aula de Graus de l'edifici Ramon Llull, al campus de la UIB.