• Jornada: «El futur de les facultats de medicina»

• Inici: Dijous, 16 març 10:15
    Fi: Dijous, 16 març 15:00
  • A la Sala d'Actes de l'Hospital Universitari Son Espases, Palma.
  • Dijous 16 de març a partir de les 10.15 hores.

Jornada titulada El futur de les facultats de medicina.

Programa:

• 10.15 h. Benvinguda de les autoritats.
    • 10.30 h. Objectius de la jornada. José Luis Pons, director general de Política Universitària.
    • 10.45 h. Les facultats de medicina: present i futur. José Manuel Pingarrón, secretari general d’Universitats, Ministeri d’Universitats.
    • 11.15 h. Els nous criteris d’acreditació del professorat de Ciències de la Salut. María Sopeséns. Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA). María del Carmen Fariñas. Presidenta de la Comissió B7 d’ACADEMIA per Titulars i Catedràtics de les àrees de Medicina Clínica i Especialitats Clíniques. Cap del Servei de Malalties Infeccioses de l’Hospital Marqués de Valdecilla.
    • 12-12.30 h. Pausa per al cafè.
    • 12.30 h. Necessitat de noves figures de contractació de professorat a les facultats de Medicina. José Pablo Lara. President de la Conferència Nacional de Degans de les Facultats de Medicina Espanyoles.
    • 13 h. Figures contractuals amb vinculació sanitària. Mar Rosselló, directora de gestió i pressupostos de l’IB-Salut.
    • 13.15 h. Taula rodona: I ara què?, José Manuel Pingarrón, María Sopeséns, Maria del Carmen Fariñas, Jesús Morea (Agència de Qualitat i Prospectiva Universitària d’Aragó ACPUA), José Pablo Lara, Antoni Bordoy (vicerector de PDI de la UIB), José Luis Pons i Mar Rosselló. Moderadora: Margalida Gili (vicedegana de la Facultat de Medicina de la UIB).
    • 14 h. Conclusions i clausura. Miquel Roca. Degà de la Facultat de Medicina de la UIB.

Lloc: a la Sala d'Actes de l'Hospital Universitari Son Espases, Palma.