• Curs de la UOM: «Viatjant a la prehistòria de les Illes Balears»

• Inici: Dimecres, 25 gener 17:00
    Fi: Dimecres, 08 març 19:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • Els dies 25 de gener, 1, 8, 15 i 22 de febrer i 8 de març, de les 17 a les 19 hores.

Curs de la UOM anomenat Viatjant a la prehistòria de les Illes Balears. En el marc del programa UOM Connecta.

Amb aquest curs es pretén que els alumnes adquireixin les competències i els coneixements bàsics en relació amb el patrimoni arqueològic prehistòric de les Illes Balears i un coneixement sobre les primeres fases d'ocupació humana.

Professors: Manuel Calvo i David Javaloyas.

El curs s'impartirà de manera simultània en format presencial o per videoconferència a:

• L'aula polivalent del CEIP Son Caliu, al carrer Saragossa, 4, Calvià.
    • Al Museu del Calçat i de la Indústria, a l'avinguda General Luque, 223, Inca.
    • Al Centre Universitari de Manacor, al carrer del Pare Andreu Fernández, 12, Manacor.
    • L'edifici Sa Riera, al carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, Palma.

Informació i matrícula:

• Calvià: Servei d'Intervenció Social i Gent Gran de l'Ajuntament de Calvià, al carrer Julià Bujosa Sans, Batle, 1. Telèfon: 971 13 91 73. Correu electrònic: calviasocial@calvia.com
    • Inca: Punt d’Informació Únic (PIU), al carrer del Tren, 68. Telèfon: 971 10 00 25. Correu electrònic: piu@ajinca.net
    • Manacor: Centre Universitari de Manacor, al carrer del Pare Andreu Fernández, 12. Telèfon: 662 350 646. Correu electrònic: cum@manacor.org
    • Palma: Edifici Sa Riera, al carrer Miquel dels Sants Oliver, 2. Telèfon: 971 17 24 45. Correu electrònic: uom@uib.es