• Acte commemoratiu amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

• Inici: Divendres, 25 novembre 13:00
    Fi: Divendres, 25 novembre 14:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • Divendres 25 de novembre a les 13 hores.

Acte commemoratiu amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones.

• Es llegirà un manifest de compromís en la lluita contra totes les violències masclistes de les universitats que formen part de la Xarxa d’Unitats d’Igualtat de Gènere per a l’Excel·lència Universitària.
    • Tot seguit, com a homenatge a totes les dones i infants que pateixen o han patit la violència de gènere, la violoncel·lista Rebeca Montón interpretarà la peça musical El Chant de Menestrel, de Glazunov.
    • Finalment, es lliuraran els premis del IV Concurs de Microrelats contra la Violència Masclista: Assetjament sexual i assetjament sexual de carrer.

Lloc: al Jardí de la Memòria, al campus de la UIB.

Si les condicions meteorològiques no permeten fer l’acte al Jardí de la Memòria, es traslladarà a la sala d’actes de Son Lledó.