• Conferència: «L’observació entre iguals i el feedback com a eina per al desenvolupament professional...»

• Inici: Divendres, 04 novembre 17:00
    Fi: Divendres, 04 novembre 18:00
  • A l'aula de viodeconferència AA5 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya, al campus de la UIB.
  • Divendres 4 de novembre a les 17 hores.

Conferència titulada L’observació entre iguals i el feedback com a eina per al desenvolupament professional a l’ensenyament a primària i secundària.

A càrrec del Professor Matt O’Leary, catedràtic d'Educació a la Universitat de Birmingham.

Adreçada a l’alumnat i professorat de la UIB i oberta als docents de centres educatius de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Després de la intervenció del Professor O'Leary, els membres de l’equip de recerca de la UIB responsables de la investigació Observació entre iguals com a desenvolupament professional docent presentaran els primers resultats d’aquest projecte d’R+D del Ministeri de Ciència i Innovació.

Lloc: a l'aula de viodeconferència AA5 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya, al campus de la UIB.

També es pot seguir en línia, sol·licitant l'enllaç a observacioentreiguals@gmail.com.