• «Feminismo y Democracia. Contra la doble verdad», conferència oberta del Màster en Gestió de Polítiques Públiques

• Inici: Dijous, 27 octubre 17:00
    Fi: Dijous, 27 octubre 18:30
  • Universitat de les Illes Balears. Edificio Sa Riera, Calle de Miguel de los Santos Oliver, Palma, España
  • El pròxim dijous, 27 d'octubre de 2022, a les 17 hores, es durà a terme la conferència oberta i gratuïta «Feminismo
    y Democracia. Contra la doble verdad». La xerrada serà impartida per Ana de Miguel, doctora en Filosofia per la Universitat Autònoma de Madrid; experta en teories feministes, teories de la democràcia i moviments socials. La sessió es durà a terme a la sala d'actes de l'edifici universitari de Sa Riera (Palma).

Amb aquesta conferència s'inaugurarà el primer mòdul de la quarta edició del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS). Aquest postgrau pretén fomentar la recerca que es pugui fer en aquest àmbit, especialment important en aquests moments de canvi en les administracions públiques. El màster està emparat per un conveni entre la UIB, la FUEIB, el Govern de les Illes Balears i el Consell de Mallorca.