• Conferència oberta: «Enriqueciendo la enseñanza de las matemáticas. ¿Qué podemos ofrecer a nuestros alumnos?»

• Inici: Dijous, 27 octubre 17:30
    Fi: Dijous, 27 octubre 19:00
  • Edifici Guillem Cifre de Colonya, Caminal de Mallorca, España Edifici G. C. de Colonya (UIB)
  • Sabem que les classes de Matemàtiques han d'enganxar i suposen un repte per l'alumnat. Hi ha molta oferta estimulant, però què elegim i com ho podem emprar, si el que volem és motivar a l'alumnat perquè treballi i pensi com els matemàtics?

Aquesta resposta i altres les té Charlie Gilderdale, ponent de la conferència oberta "Enriqueciendo la enseñanza de las matemáticas. ¿Qué podemos ofrecer a nuestros alumnos?" Aquest acte es durà a terme el dijous, 27 d'octubre, a les 17.30 hores, a la sala d'actes de l'edifici Guillem Cifre de Colonya (campus UIB). Gilderdale és membre de l'NRICH-Mathematics Resources for Children, Parents and Teachers to Enrich Learning, un projecte col·laboratiu de les facultats de Matemàtiques i Educació de la Universitat de Cambridge (Regne Unit).

L'assistència és oberta i gratuïta per a tothom. L'activitat forma part del postgrau d'Expert Universitari en Matemàtiques de l'Educació Primària. Títol propi de la UIB (16 ECTS). L'acte compta amb la col·laboració de l'NRICH i la Societat Balear de Matemàtiques.