• Jornada: «Joan Fuster a la UIB»

• Inici: Dijous, 20 octubre 09:30
    Fi: Dijous, 20 octubre 20:00
  • A l'aula de graus de l'edifici Ramon Llull, al campus de la UIB.
  • Dijous 20 d'octubre de les 9.30 a les 20 hores.

Jornada d'estudi titulada Joan Fuster a la UIB:

• Joan Fuster i el tractament de la qüestió nacional. A càrrec d’Antoni Marimon, professor de la UIB.
    • Joan Fuster i la llengua catalana. A càrrec de Vicent Pitarch, filòleg, sociolingüista i membre de l’Institut d’Estudis Catalans.
    • La revolució fusteriana: els Països Catalans, una decisió de futur. A càrrec de Maria Conca, lingüista, escriptora i professora de la Universitat de València.
    • Joan Fuster, l’assaig, els dietaris i els aforismes. A càrrec de Carme Gregori, professora de la Universitat de València.
    • Joan Fuster i els estudis literaris i d’història de la cultura. A càrrec de Vicent Simbor, catedràtic de la Universitat de València.
    • La recepció i la influència de Nosaltres, els valencians a la Mallorca de les dècades de 1960 i 1970. A càrrec de Gabriel Ensenyat, historiador i catedràtic de la UIB.

Jornada semipresencial.

Lloc: a l'aula de graus de l'edifici Ramon Llull, al campus de la UIB.