• Curs: «Ciutats contemporànies. Projectes urbans dels segles XX i XXI»

• Inici: Dimarts, 08 novembre 17:30
    Fi: Dimarts, 20 desembre 19:30
  • A l'edifici Sa Riera, al carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, a Palma.
  • Els dimarts 8, 15, 22 i 29 de novembre, i els dimecres 13 i 20 de desembre, de 17.30 a 19.30 hores.

Curs: Ciutats contemporànies. Projectes urbans dels segles XX i XXI, que forma part del programa UOMConnecta.

Impartit per la Dra. María Sebastián.

Aquest curs pretén introduir l’alumnat a les principals fites de l’urbanisme contemporani des d’una aproximació historicoartística que s’inicia a finals del segle XIX i que enllaça amb el present.

Curs semipresencial: la professora impartirà el curs a un espai diferent cada dia i els participants de la resta de llocs seguiran la classe per videoconferència.

Llocs:

• A l'edifici Sa Riera, al carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, a Palma. (uom@uib.es)
    • A l'aula polivalent del CEIP Son Caliu, al carrer Saragossa, 4, a Calvià. (calviasocial@calvia.com)
    • Al Museu del Calçat i de la Indústria, a l'avinguda General Luque, 223, a Inca. (piu@ajinca.net)
    • Al Centre Universitari de Manacor, al carrer del pare Andreu Fernández, 12, a Manacor. (cum@manacor.org)