• Conferència d'Arancha González Laya: «La gestión de políticas públicas en época de turbulencias geopolíticas»

• Inici: Dimecres, 05 octubre 17:00
    Fi: Dimecres, 05 octubre 18:30
  • Carrer de Miquel dels Sants Oliver, 2, 07012 Palma, Illes Balears, Espanya Sala d'actes
  • El pròxim dimecres, 5 d'octubre, Arancha González Laya, exministra d’Afers Exteriors i actual degana de l’Escola d'Afers Internacionals de Paris, impartirà la conferència «La gestión de políticas públicas en época de turbulencias geopolíticas».

Aquesta xerrada, oberta i gratuïta, està programada a les 17 hores, a la sala d'actes de l'edifici universitari de Sa Riera (Palma). La lliçó de González Laya forma part de la sessió inaugural de la quarta edició del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), un postgrau que compta amb el suport del Consell de Mallorca i la conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat del Govern de les Illes Balears.

La sessió inaugural d’aquest màster comptarà amb l'assistència del rector de la UIB, doctor Jaume Carot, i les directores del postgrau, Joana Maria Socias Camacho i Teresa Riera Madurell, entre altres.