• Activitats de benvinguda de la Facultat de Ciències

• Grau de Física, de les 9 a les 13.30 hores a l’aula MOA10
    • Grau de Química, de les 9 a les 10.40 hores a l’aula MOA10bis

Dilluns 12 de setembre:

• Grau de Química, a les 12 hores a la sala d’actes de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos
    • Grau de Bioquímica, de les 9 a les 13 hores a l’aula GMA17 de l’edifici Guillem Colom Casasnovas
    • Grau de Biologia:
      • De les 9.30 a les 13.30 hores a l’aula MOA16 de l’edifici Mateu Orfila i Rotger
      • De les 15.30 a les 19.30 hores a l’aula GMA17 de l’edifici Guillem Colom Casasnovas

Les jornades d’acollida tenen com a objectiu primordial donar la benvinguda a tots els grups de primer curs, i informar els alumnes nouvinguts sobre l’estructura i el funcionament dels estudis escollits.

Aquestes jornades a càrrec dels Cap d'Estudis i de professorat del centre amb la col·laboració del Servei de Biblioteca i Documentació i de Campus Digital tenen lloc els primers dies de classe.