• Els menús dels bars i cafeteries del campus universitari

• Inici: Dimecres, 13 juliol 12:00
    Fi: Dimecres, 13 juliol 16:00
  • Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat:

• Ensalada de pasta (ou bullit, blat de les Índies, pastanaga, tonyina, oli i sal).
    • Crema de pastanaga (pastanaga, ceba, porro, patata, sal, oli d’oliva, brou vegetal).

Segon plat:

• Braó al forn amb patates i arròs (vi, ceba, sal, pebre bo, arròs, oli d’oliva).
    • Bacallà a la mallorquina (bledes, espinacs, tomàtiga, panses, pinyons, ceba, porro, patates, tap de quartí, sobrassada, oli i sal).

• Arròs negre.
    • Ensalada mixta.

Segon plat:

• Bacallà a la biscaïna amb patates al forn.
    • Verdures gratinades (veg.).