• Els menús dels bars i cafeteries del campus universitari

• Inici: Dilluns, 11 juliol 12:00
    Fi: Dilluns, 11 juliol 16:00
  • Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat:

• Trempó de ciurons (tomàtiga, olives, ceba, pebre verd, ciurons, sal, oli d’oliva).
    • Fideuada mixta (arròs, pollastre, conill, preparat de peix, gambes, musclos, mongetes verdes, pèsols, pebre vermell, tomàtiga, ceba, julivert, sal, oli d’oliva).

Segon plat:

• Pollastre al forn amb patates (pollastre, llorer, sal, oli d´oliva, pebre bo, vi blanc, ceba, llimona, tomàtiga, patates).
    • Sípia amb salsa de tomàtiga i patates (ceba, sal, pebre bo, sal, patates, oli d’oliva).

• Fideus de conill.
    • Ensalada amb formatge brie i confitura.

Segon plat:

• Pollastre al forn amb puré de patates.
    • Curri hindú de verdures.