• Jornada d’inauguració de l’ISLA-Lab: 70 Years of Talking Heads

• Inici: Dimarts, 31 maig 09:30
    Fi: Dimarts, 31 maig 13:00
  • Edifici Ramon Llull, Palma, Espanya
  • Jornada d’inauguració de l’ISLA-Lab (Laboratori Interdisciplinari de Llenguatge i Adquisició de la Parla)

Data: 31 de maig de 2022

Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres

Planificació i horaris de la Jornada

9.30-10h Presentació de la Jornada

Paraules del Dr. Víctor Homar Santaner, vicerector de Política Científica i Investigació, i del Dr. Pedro Guijarro Fuentes, director de l’ISLA-Lab.

10–11h Conferència del Dr. Alejandro Cuza (Purdue University, Estats Units d’Amèrica): «La posesión inalienable en niños bilingües español/inglés».

11-12h Conferència del Dr. Eugenio Martínez Celdrán (Universitat de Barcelona): «Algunas quimeras de la fonética tradicional española».

12-13h Conferència de la Dra. Ianti Tsimpli (Universitat de Cambridge, Regne Unit): «Multilingualism in underprivileged contexts: language and cognitive skills of primary school children in India».

Les conferències tindran una durada aproximada de 45 minuts. Després de cada una s’obrirà un torn de paraules de 15 minuts.