• Setmana del Postgrau: presentacions de màster

• 10 hores. Presentació i Diàleg

Lloc: Aula 7 de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda
    Organitza: Berta Paz Lourido
    Activitat: Diàleg a càrrec de la Dra. Berta Paz Lourido, Responsable programa ApSUIB, amb el títol «¿És possible combinar l'èxit acadèmic i el compromís social a la formació de Postgrau?: estratègies, metodologies i impactes».
    Tipus: Presencial

11 hores. Portes obertes del Laboratori de Prehistòria del Màster Universitari en Patrimoni Cultural: Investigació i Gestió

Lloc: Laboratori 6 d'Història i Història de l'Art de l'edifici Antoni Maria Alcover
    Organitza: Antònia Juan Vicens i el Grup de Recerca Arqueobalear
    Activitat: Portes obertes
    Tipus: Presencial

15 hores. Portes obertes del Màster Universitari en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament

Lloc: Videoconferència
    Organitza: Caterina Mercè Picornell
    Activitat: Portes obertes al Màster Universitari en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament. Per a concertar tutoria individual o grupal: m.picornell@uib.es.
    Tipus: Virtual