• «Cercam apassionats en Belles Arts»

• Inici: Dimecres, 20 abril 10:00
    Fi: Dimecres, 20 abril 12:00
  • Adema Formacion profesional Palma, C/ Gremi de Passamaners, 11, Palma, Espanya
  • L’Escola Universitària ADEMA, centre adscrit a la UIB, organitza el campus «Cercam apassionats en Belles Arts que vulguin convertir la seva passió en la seva professió».

Consisteix en una experiència immersiva educativa en el món de les Belles Arts, durant la qual es descobriran les últimes tecnologies 3D (escanejat, manipulat i impressió) amb els nostres simuladors virtuals hàptics (tàctils).

Els participants intercanviaran impressions amb artistes, com la doctora Amparo Sard, el doctor Dan Norton i el doctor Antonio Fernández-Coca, entre d'altres, que els explicaran en què consisteix el grau en Belles Arts i les sortides professionals que té.

Data i lloc:

Dia 20 d'abril de 2022, de 10 a 12 hores