• II Jornades Universitàries sobre Investigació amb Perspectiva de Gènere a la UIB

• Inici: Dimecres, 09 març 10:00
    Fi: Dimecres, 09 març 19:00
  • Edificio Gaspar Melchor de Jovellanos, Carrer Eivissa, Palma, Espanya
  • Aquestes jornades consisteixen en la posada en comú de treballs i recerques amb perspectiva de gènere que hagin estat realitzats o els duguin a terme membres de tota de comunitat universitària, incloent-hi alumnes de grau, màster i doctorat, per visibilitzar i potenciar la importància i rellevància dels estudis de gènere. A més, en aquesta segona edició volem posar un èmfasi especial en l'àrea dels estudis de ciències de la salut des d'una perspectiva de gènere. Finalment, mitjançant la inclusió en la participació d'alumnes, se cerca potenciar la presència de joves investigadors i investigadores.

La celebració d'aquesta jornada ajudarà a enfortir i fomentar una xarxa universitària de PDI i alumnes que projecti la importància d'aquesta temàtica i el corpus de coneixement que representen.