• Commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

• Inici: Dijous, 25 novembre 11:00
    Fi: Dijous, 25 novembre 13:00
  • Campus universitari, carretera de valldemossa km 7.5
  • La Universitat de les Illes Balears ha organitzat un acte per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, que tindrà lloc el dijous 25 de novembre de 2021, a les 11 hores, a la sala d'actes de Son Lledó.

Durant l’acte, es llegirà un manifest de compromís en la lluita contra totes les violències masclistes de les universitats que formen part de la Xarxa d’Unitats d’Igualtat de Gènere per a l’Excel·lència Universitària.

Tot seguit, com a homenatge a totes les dones i infants que pateixen o hagin patit la violència de gènere, la violoncelista Rebeca Montón interpretarà una peça de música, una sarabanda, de Johan Sebastian Bach.

Finalment, es lliuraran els premis del III Concurs de Microrelats contra la Violència Masclista: Assetjament sexual i assetjament sexual de carrer.

Minut de silenci a les seus de Menorca i d'Eivissa i Formentera

A les seus universitàries de Menorca i d'Eivissa i Formentera es farà un minut de silenci a les 11 hores en homenatge a totes les víctimes de la violència masclista.