• I Jornades Transfeministes Universitàries de les Illes Balears

• Inici: Dilluns, 15 novembre 09:00
    Fi: Dissabte, 20 novembre 14:00
  • Carretera de Valldemossa, km 7,5, Espanya
  • Amb el suport de Direcció General de Cooperació i en el marc de la XVII Convocatòria d'ajuts per a accions d'educació per a la transformació social - 2021, us presentam aquesta activitat, la responsable de la qual és la professora Maria Gómez Garrido. Amb les Jornades Transfeministes cercam crear un pensament crític i col·lectiu que faciliti i acosti les vivències de les persones trans tant a l’alumnat com al professorat de la UIB com a la resta de persones interessades en aquesta temàtica.

A més, són unes jornades amb visió Nord-Sud i en les quals col·laboren companyes de l’Argentina, estat pioner en legislació a favor dels drets de les persones trans. Dialogarem sobre el transfeminisme com a solució a la crisi identitària i col·lectiva que vivim actualment.

L’objectiu de les jornades és conèixer la realitat de les persones trans arreu del món, amb una mirada interseccional i amb perspectiva de gènere; analitzar els discursos d’odi envers les persones trans. i (de)construir el transfeminisme en els espais universitaris i socials.