• Sortides professionals en haver acabat la carrera universitària

• Inici: Dimarts, 19 octubre 12:15
    Fi: Dimarts, 19 octubre 14:00
  • A la Sala de Graus de l'edifici Gaspar M. de Jovellanos, campus universitari
  • «Triar una professió coneixent-ne els avantatges»

Dimarts, 19 d’octubre, de 12.45 a 14 hores, a l’Aula de Graus de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

Conèixer les sortides professionals per entrar al mercat laboral, en què de cada vegada s’imposa més un perfil professional digital i flexible, és molt important per enfocar els esforços d'especialització en haver acabat la carrera universitària.

Aquesta serrada donarà a conèixer el perfil de l'economista i quines són les especialitzacions més demandades, com ara els d'empresa i emprenedoria, comptable, fiscal, financer, auditoria, així com els recents perfils d'analistes de dades.

Aquesta xerrada s’adreça a tots els alumnes universitaris, especialment als qui estudiïn Econòmiques, Administració i Direcció d'Empreses; i les dobles titulacions: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret; grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme; grau d'Economia i grau de Turisme.