• «Mentalitat econòmica, com parlar de diners amb naturalitat»

• Inici: Dijous, 31 març 12:00
    Fi: Dijous, 31 març 13:30
  • Universidad de las Islas Baleares, Carretera de Valldemossa, km 7.5, Palma, Espanya
  • Càpsula d'èxit professional del DOIP.

En línia

Conèixer la relació que tenim amb els nostres diners quan emprenem és clau per poder crear projectes rendibles, viables i sostenibles. En aquesta càpsula descobrirem quins són els quatre pilars de la teva felicitat econòmica, perquè comencis a crear, impulsar i compartir tenint en compte el teu gran valor. A més, indagarem en les creences relacionades amb els diners que pot ser t'aturin o et limitin de qualque manera la possibilitat de viure una economia sana per a tu i el teu projecte. Parlarem sobre valor, preus i pressupostos amb sentit i que sostinguin la teva vida econòmica. Gestionar la nostra economia des de la responsabilitat ens proporciona llibertat i, per tant, ens allibera.

Ponent: Nieves Villena, economista, assessora i educadora financera. Autora del llibre 29 días para conectar con tu felicidad económica. Dirigeix el podcast «Afina les teves finances», de l'Observatori de Realitat Financera, Thinking Heads i Podium Podcast. Ha cofundat El Receptari Financer i l'Escola de Joves Emprenedors.

Dates: 13 d'octubre i 23 de febrer

Horari: 12 a 13.30 hores