• Taller de cuina «Cuina per lots (batch cooking) i reducció del malbaratament alimentari»

• Inici: Dimarts, 05 octubre 17:00
    Fi: Dimarts, 05 octubre 19:30
  • Escola d'Hoteleria de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • A l'Escola d’Hoteleria, de les 17 a les 19.30 hores

Probablement, tots hem sentit el terme anglès batch cooking, que en català és cuinar per lots. Però, a què fa referència? La cuina per lots és una tècnica que serveix per cuinar en poques hores menjar per a alguns dies i fugir així dels ultraprocessats. D'aquesta manera, optimitzarem temps i aprofitarem més bé el fons de nevera, i contribuirem a la sostenibilitat del planeta i de la butxaca. Et falten idees? No et perdis el taller que impartirà Margalida Castell, en què aprendràs les claus perquè a les teves preparacions no els falti gens de gust ni qualitat!

L’imparteix: Margalida Castells, xef i professora de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears (EHIB)

Adreçat a la comunitat universitària i públic en general