• Conferència oberta «Teletrabajo en la administración pública»

• Inici: Dijous, 22 abril 17:00
    Fi: Dijous, 22 abril 19:00
  • Esdeveniment en línia (per streaming)
  •

Hi participarà com a ponent el senyor José María Peiró Silla, investigador de l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE) i catedràtic emèrit de Psicologia del Treball, Recursos Humans i Organitzacions de la Universitat de València. Aquesta conferència oberta i gratuïta s'oferirà a distància el dijous 22 d'abril de 2021, a les 17 hores. Podreu seguir-la per streaming des d'aquest enllaç.

L'activitat s'emmarca al Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), que ofereix UIBTalent Formació Avançada, amb la col·laboració de la conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat del Govern de les Illes Balears i del departament d'Hisenda del Consell de Mallorca.