• Inici: Dilluns, 15 març 12:00
    Fi: Dilluns, 15 març 16:00
  • Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Wok de pollastre i tallarines amb verdura (salsa de soia, pollastre, ceba, pebre i carabassó).

Segon plat: Pilotes amb salsa (carn picada mesclada ou, tomàtiga, sal, pebre bo, oli d'oliva i pa).

Postres: Fruita de temporada. Iogurt natural. Flam casolà o puding.

Mateu Orfila

Primers plats: Fava parada. Ensalada reial (blat de les índies i pernil dolç).

Segons plats: Pepitòria de pollastre i puré de patata. Albergínies a la italiana (vegetarià).

Postres: Fruita de temporada. Gelat. Iogurt. Coca d’ametlla amb confitura de taronja.

Primer plat: Crema de verdura amb llegum (espinacs, pastanaga, carabassó, porro, ceba, patates i llenties).

Segon plat: Croquetes de pernil i amanida (llet, farina, ou, pa ratllat, enciam, tomàtiga, blat de moro).

Postres: Fruita de temporada. Iogurt natural. Fruita seca.