• La UIB sembra 12 arbres contra la violència masclista

• Inici: Divendres, 12 març 13:00
    Fi: Divendres, 12 març 14:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • Divendres, 12 de març, a les 13 hores. Davant l'edifici Guillem Cifre de Colonya, campus universitari

Coincidint amb els actes de celebració del Dia Internacional de les Dones, el 12 de març tindrà lloc, al campus de la Universitat de les Illes Balears, l’acte simbòlic de sembrada de 12 arbres, un per cada mes de l’any, contra la violència masclista.

L'acte tindrà lloc a les llacunes de davant l'edifici Guillem Cifre de Colonya. Hi assistiran, entre d’altres, el Rector, el doctor Llorenç Huguet, i la doctora Rosa Maria Alberdi, que pronunciarà unes paraules en nom de tota la comunitat universitària, especialment de les dones.

Aquesta iniciativa és la primera passa del que serà el Jardí de la Memòria, un espai simbòlic en memòria de les dones que han estat víctimes la violència masclista i, alhora, reafirmar el compromís universitari amb l’objectiu d’assolir la igualtat de gènere real en tots els àmbits de la societat.

L’acte està obert a tota la comunitat universitària.