• Inici: Dimarts, 23 febrer 12:00
    Fi: Dimarts, 23 febrer 16:00
  • Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Cuinat de llenties amb verdura (llenties, all, julivert, sal, pastanaga, mongeta tendra, ceba, porro, colorant, patata).

Segon plat: Pitrera de pollastre amb salta de pebre, patata i ensalada (ceba, pebre bo, conyac, nata i llet).

Postres: Fruita de temporada. Iogurt natural. Flam casolà o púding.

Mateu Orfila

Primers plats: Cuscús marroquí amb ciurons i indiot. Ensalada verda (cogombre, espinacs, canonges, pebre verd, etc.).

Segons plats: Bacallà a la biscaïna i patata bullida. Aguiat de costella baixa, carxofa i pèsols.

Postres: Fruita de temporada. Gelat. Iogurt. Coca amb crema cremada.

Primer plat: Cuinat de llenties amb verdura (pastanaga, porro, ceba, patata i mongeta tendra).

Segon plat: Albergínies farcides (albergínies, cebes, all, carn picada de vedella i porc, oli d'oliva, tomàtiga, pebre vermell, pastanaga, vi, sal i pebre bo).

Postres: Fruita de temporada. Iogurt natural. Fruita seca.