• Taller «Llenguatge inclusiu i Universitat»

• Inici: Dijous, 04 març 16:00
    Fi: Dijous, 04 març 17:30
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • De 16 a 17.30 hores.

I Pla de Sostenibilitat, Igualtat i Equitat (2021-2024)

Envers una facultat més sostenible, igualitària i equitativa

Activitat gratuïta a distància, adreçada a l'alumnat, el PAS i PDI de la Facultat d'Educació.

Per participar-hi clica aquí.

Aquesta activitat té per finalitat donar resposta als dubtes més habituals sobre el llenguatge inclusiu, el sexisme en el llenguatge i les formes d’inclusió utilitzant una metodologia pràctica i adaptada a situacions reals.

DIRECCIÓ DEL TALLER

María S. Martín Barranco. Llicenciada en Dret per la Universitat de Granada. Postgrau d'especialitat en Intervenció Social amb Perspectiva de Gènere. Experta en Mitjans de Comunicació, Conflictes i Drets Humans per la Universitat de Castella-la Manxa. Experta en l'avaluació d'impacte de gènere, la revisió i redacció de textos amb llenguatge inclusiu, l'anàlisi i la detecció de necessitats en l'àmbit de la igualtat i el desenvolupament i posada en pràctica personalitzada de mesures d'igualtat de gènere en entitats públiques i privades. Autora dels llibres sobre llenguatge Ni por favor ni por favora i Mujer tenías que ser.