• Inauguració de la IV edició del programa MENTORiment

• Inici: Dissabte, 16 gener 10:30
    Fi: Dissabte, 16 gener 12:45
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • El dissabte dia 16 de gener de 2021 de 10.30 a 12.45 hores tindrà lloc la inauguració de la IV edició del programa MENTORiment, i ens agradaria molt poder comptar amb la vostra presència a l’acte.

Aquest programa ha estat finançat per la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca, i té el suport del Programa d’Atenció a les Altes Capacitats Intel·lectuals (PACiS) de la Universitat de les Illes Balears.

L’acte inaugural tindrà lloc a les 10.30 hores, en línia, mitjançant la plataforma Zoom. L’alumnat participant i les seves famílies rebreu un correu electrònic amb l’enllaç d’accés. L’acte també es retransmetrà a través de YouTube en obert per a tothom.

Demanam que l’alumnat participant a MENTORiment es connecti a les 10.25 hores.