• Conferència «Patrimoni, Memòria i Drets Humans»

• Inici: Dijous, 26 novembre 18:00
    Fi: Dijous, 26 novembre 19:30
  • Universidad de las Islas Baleares, Carretera de Valldemossa, Palma, España
  • El proper dijous 26 de novembre, a les 18 hores, tindrà lloc la conferència «Patrimoni, Memòria i Drets Humans», a càrrec de la senyora Montserrat Iniesta González, directora d'El Born, Centre de Cultura i Memòria.

La xerrada esdevé inauguració del mòdul 2 del postgrau d'Expert Universitari en Polítiques i Recerca en Justícia de Transició i Memòria Democràtica. Títol propi de la UIB (36 ECTS). Es tracta d'una sessió oberta a tot el públic i que podrà seguir-se en directe en aquest enllaç a través de la plataforma ZOOM.

Aquest postgrau compta amb el suport del Humans Rights Lab (LIDIB) i de la direcció general de Memòria Democràtica de la conselleria d'Administracions Públiques i Modernització del Govern de les Illes Balears.