• Joc d'escapada en línia: «Descobreix si tens ànima d’investigador»

• Inici: Divendres, 27 novembre 18:00
    Fi: Divendres, 27 novembre 23:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • La UIB i el Programa d'Orientació i Transició a la Universitat (PortUIB) proposen un joc d’escapada en línia perquè els participants descobreixin si tenen esperit d’investigador. El joc es durà a terme el 27 de novembre, de les 18 a les 23 hores.

Aquest joc d’escapada està ideat perquè els participants mantinguin viu l’esperit científic i exercitin les neurones. S’hi pot participar de qualsevol manera: individualment, en parella, en grup (encara que els membres no visquin plegats), en família... Això sí, tenint en compte la dificultat dels enigmes, s’aconsella de col·laborar-hi almenys un adult o un alumne de batxillerat.

Jugar-hi és totalment gratuït i només cal tenir una mica d’inquietud, curiositat i paciència per resoldre els reptes i enigmes que es proposaran. De quina manera? Amb enginy, paper, llapis i també amb l’ajuda d’Internet.

Aquesta activitat forma part de La Nit de la Recerca.