• Importància de la formació superior i de les competències emocionals per al desenvolupament integral humà

• Inici: Divendres, 23 abril 19:00
    Fi: Divendres, 23 abril 20:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • A les 19 hores.

Sessió en línia per a informar joves i famílies sobre la importància de continuar la formació en estudis superiors per potenciar les opcions d’inserció professional i de desenvolupament satisfactori d’aspectes facilitadors del benestar bàsic.

A càrrec de Raül Genovès Company, doctor en Filosofia. Investigador de la UIB. Codirector i coordinador dels títols propis de la UIB Expert Universitari en Autoconeixement, Emocions i Diàleg al Segle XXI, Expert Universitari en Interioritat, Autoestima i Assertivitat, i del Màster en Competències Emocionals. Professor col·laborador de programes de formació de centres educatius i organismes oficials d’àmbit autonòmic i estatal.