• Club de Lectura de la UIB, 2020-21

• Inici: Dimecres, 04 novembre 19:00
    Fi: Dimecres, 19 maig 21:00
  • Universitat de les Illes Balears - Edifici Sa Riera, Carrer de Miquel dels Sants Oliver, Palma, Espanya
  • Els clubs de lectura estan configurats per persones interessades a compartir la lectura i comentar diverses obres sota la guia d’una persona experta.

Aquest club de lectura, que començà el curs 2018-19, es reunirà una vegada al mes al llarg de l’any acadèmic, d’octubre de 2020 a maig de 2021.

Dates i horaris

Els dimarts 7 d'octubre, 4 de novembre i 2 de desembre de 2020 i 27 de gener, 24 de febrer, 24 de març, 21 d'abril i 19 de maig de 2021, de les 19 a les 21 hores.

Lloc

El Club es farà telemàticament a través de la plataforma Zoom. Les dues sessions presencials, el 24 de febrer i el 19 de maig, es faran a l’edifici Sa Riera (C/ de Miquel dels Sants Oliver, 2, Palma).

Coordinació

Maria Isabel Escalas Ruiz, investigadora predoctoral UIB del Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica de la UIB (+info).

Destinataris

Comunitat universitària de la UIB; mestres i professors de primària i secundària, i persones interessades en la lectura.