• Jornada d'acollida de la Facultat de Turisme

• Palma

Grau de Turisme (GTUR)

Dilluns, dia 28 de setembre, 1r curs de GTUR

L’equip deganal donarà la benvinguda als nous estudiants a les seves aules i explicarà les qüestions més rellevants dels estudis i del desenvolupament del curs.

Seguidament, els serveis de Campus Digital i de Biblioteca explicaran als alumnes les principals utilitats de l’Aula Digital i dels recursos disponibles a la biblioteca.

A causa de les restriccions d’aforament a les aules, es faran diversos torns, d’una hora de durada cada un:

Alumnes matriculats al matí de l’assignatura 20602

• Grup 11M01 a les 12:00 h. Aula 22, Edifici Arxiduc Lluís Salvador
    • Grup 11M02 a les 13:00 h. Aula 22, Edifici Arxiduc Lluís Salvador

Alumnes matriculats a la tarda de l’assignatura 22100

• Grup 12M01 a les 17:00 h. Aula 18, Edifici Arxiduc Lluís Salvador
    • Grup 12M02 a les 18:00 h. Aula 18, Edifici Arxiduc Lluís Salvador

Cada alumne ha d'assistir obligatòriament al torn assignat. Els alumnes del segon torn, tant del matí (grup 11M02) com de la tarda (grup 12M02), hauran d'esperar el seu torn fora de l'edifici mantenint en tot moment la distància social

Doble titulació Administració d'empreses-Turisme (GATU)

Dilluns, dia 28 de setembre, 1r curs de GATU (grup únic, matí) a les 9:00 h.

L’equip deganal donarà la benvinguda als nous estudiants a la seva aula i explicarà les qüestions més rellevants dels estudis i del desenvolupament del curs.

Seguidament, els serveis de Campus Digital i de Biblioteca explicaran les principals utilitats de l’Aula Digital i dels recursos disponibles a la biblioteca.

Durada: 1 hora

Lloc: Aula 18, Edifici Arxiduc Lluís Salvador

Seu de Menorca

Grau de Turisme (GTUR)

Dilluns, dia 28 de setembre, 1r curs de GTUR a les 14:00 h.

La coordinadora de la Seu de la Facultat de Turisme farà una benvinguda presencial a la seu de Menorca on explicarà les qüestions més rellevants dels estudis i del desenvolupament del curs.