• Proves d'accés per als més grans de 25 anys

• Inici: Dissabte, 20 juny 09:00
    Fi: Dissabte, 20 juny 14:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • El Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica de la UIB ha publicat les dates noves de realització de les proves d'accés a la Universitat per a més grans de 25 i de 45 anys, que es varen haver d’ajornar a causa de la pandèmia de la COVID-19. Els exàmens seran els dies 19 (divendres) i 20 (dissabte) de juny de 2020.

Més grans de 25 anys: els dies 19 i 20 de juny de 2020

• A Palma, a l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos
    • A Menorca, a la Seu de la Universitat
    • A Eivissa i Formentera, a la Seu de la Universitat

Per poder realitzar les proves amb garanties de preservar la salut, la UIB prepara un protocol de mesures de prevenció i actuació que garanteixin la seguretat davant els contagis del coronavirus 2019 de totes les persones que s’hi presentin.

La Universitat adverteix que revisa el procés contínuament i que la realització de les proves està supeditada a la situació sanitària del moment. Tothom podrà comprovar la distribució d'alumnes per aula, el punt d'examen, l'edifici i l'aula que li pertoca a partir del 17 de juny.

Qualsevol canvi que es produeixi es farà públic a través de la pàgina web. Les persones matriculades ja n’han estat informades i, per a qualsevol dubte o informació, poden contactar amb el Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica a través de l’adreça: <alumnes@uib.cat>.