• Taller «Estratègies eficaces per aprendre a estudiar»

• Inici: Dilluns, 20 juliol 10:00
    Fi: Diumenge, 20 desembre 13:00
  • Universitat de les Illes Balears, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • Diversos estudis i investigacions han demostrat que al voltant del 50 per cent dels estudiants fracassa en els estudis. Hi ha un elevat percentatge d'alumnes que presenten problemes d'aprenentatge perquè no tenen uns hàbits d'estudi correctes. Aquesta qüestió s'explica, almenys en part, perquè l'estudi requereix, a més dels factors psicològics implicats en tot procés d'aprenentatge, una tècnica o un mètode.

Els hàbits i, al seu torn, les tècniques d'estudi aconsegueixen que els alumnes aprenguin a estudiar eficaçment per obtenir un millor acompliment i rendiment acadèmic.

El taller que presentam s’adreça a enfortir el procés d'ensenyament-aprenentatge dels joves i adolescents, ajudant-los a adquirir bons hàbits d'estudi i a aprendre a estudiar eficaçment.

Destinataris

Estudiants de 6è de primària