• Inici: Divendres, 13 març 12:00
    Fi: Divendres, 13 març 16:00

Primer plat: Crema de llegums. Arròs melós de calamar.

Segon plat: Indiot amb curri amb patata bullida. Verdures amb curri amb ou bullit.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs de brou amb pollastre i verdures. Crema de xampinyons amb trossos de seitan. Ensalada de formatge fresc i tomàtiga.

Segon plat: Peix del dia amb minestra de verdures. Hamburguesa de llegums i verdures amb arròs saltat. Conill amb ceba amb patata al forn.

Primer plat: Arròs brut. Crema de porros.

Segon plat: Ous remenats amb espinacs. Pollastre amb allada. Lluç arrebossat i ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps. Postres casolanes.

Primer plat: Paella mixta. Salmorejo (veg.). Ensalada de cuscús amb curri amb verdures.

Segon plat: Pit de pollastre a la italiana amb patata Deluxe. Filet d'orada a la planxa amb ensalada variada. Espinacs amb crema.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de llimona.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums. Ensalada de canonges i fruita fresca.

Segon plat: Peix del dia amb ensalada. Pit d’indiot a la planxa amb ensalada. Pèsols saltats amb ceba i tofu.