• Inici: Dijous, 12 març 12:00
    Fi: Dijous, 12 març 16:00

Primer plat: Mongetes blanques amb carabassa. Canelons de carn.

Segon plat: Conill amb ceba amb patates fregides. Peix fresc a la planxa amb verdures. Escabetx de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ous remenats amb espàrecs verds, alls tendres i bolets. Wok de verdures i indiot. Ensalada d’escarola.

Segon plat: Rap amb salsa marinera. Romanesco i bròcoli bullit amb cuscús. Pollastre a la jardinera amb patata.

Primer plat: Cuinat de llenties. Macarrons a la bolonyesa.

Segon plat: Canelons d’espinacs. Peix fresc torrat i ensalada. Frit de llom.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya de verdures. Crema de pollastre i verdures. Ciurons trempats amb tomàtiga, tonyina, all i julivert.

Segon plat: Costella baixa amb mel i arròs integral. Pebres del piquillo farcits de bacallà i ou. Truita de patata amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca amb melicotó.

Primer plat: Cuinat de llenties ecològiques amb xoriço. Espaguetis amb salsa bolonyesa de verdura. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Rap amb salsa a la marinera. Llom amb salsa de mostassa i cuscús. Carabassons farcits de verdura i gratinats.