• Inici: Dimecres, 11 març 12:00
    Fi: Dimecres, 11 març 16:00

Primer plat: Fideuada d’indiot. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom amb verdures saltades. Ous remenats amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Sopa de carabassa. Lasanya de macarrons. Ensalada d’api i poma amb mel.

Segon plat: Tombet amb llom a la planxa. Arròs integral saltat amb pebres vermells. Gallineta al forn amb verdures.

Primer plat: Paella de verdura. Cuinat de ciurons.

Segon plat: Wok de tallarines amb verdura. Llom de porc Stroganoff i arròs. Salmó torrat.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Escudella fresca. Pasta amb nata, gambes i carn picada. Ensalada amb formatge brie i confitura.

Segon plat: Llom a la planxa amb ensalada. Rajada amb pebres i patata al forn. Pèsols, porros i panses saltats.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de Danone.

Primer plat: Sopes de verdura. Crema de carabassa. Ensalada de pasta amb vegetals.

Segon plat: Garró al forn amb arròs i verdures. Bacallà a la mallorquina. Verdures saltades amb arròs basmati bullit.