• Inici: Dimarts, 10 març 12:00
    Fi: Dimarts, 10 març 16:00

Primer plat: Wok de verdures amb tallarines. Wok de pollastre amb tallarines.

Segon plat: Pilotes de llenties o de carn a la jardinera amb patata fregida. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la cubana amb ou a la planxa. Llenties estofades amb verdura. Ensalada grega.

Segon plat: Costelles de porc a la planxa amb arròs bullit. Calamar a la planxa amb puré de ciurons i ensalada. Pilotes d’espinacs i xampinyons amb salsa de tomàtiga casolana i patates fregides.

Primer plat: Espaguetis a la carbonara. Crema de verdura.

Segon plat: Truita de verdura i ensalada. Peix fresc torrat i patata bullida. Pollastre amb ceba i patates.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs brut. Endívies gratinades amb formatge. Ensalada verda.

Segon plat: Aguiat d’indiot. Mussola al forn amb gírgoles i tàperes. Pastís de patata i esclata-sangs.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de fruites amb llet condensada.

Primer plat: Ensalada de fruita fresca i fruita seca. Estofat de costella. Macarrons a la carbonara.

Segon plat: Pilotes de pollastre i porc a la jardinera amb patata. Palaia a la planxa amb verdures saltades i patata. Truita d’albergínies amb ensalada.