• Inici: Dijous, 05 març 12:00
    Fi: Dijous, 05 març 16:00

Primer plat: Lasanya de carn. Cuinat de mongetes blanques.

Segon plat: Peix fresc amb verdures i patata fregida. Fajites gregues de pollastre o de verdures amb ensalada i patata fregida.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Raviolis a la puttanesca. Ensalada teba de mongetes blanques.

Segon plat: Frit de tofu. Costellada de porc al forn. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb pesto. Patates a la riojana. Ensalada de pinya i gambes amb salsa de iogurt.

Segon plat: Guàtleres a la planxa amb patates i ensalada. Nius d’anfós al forn amb patata laminada i tomàtiga. Verdura arrebossada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de carabassó.

Primer plat: Arròs melós de ciurons. Ensalada d’hortalisses i tonyina. Tallarines a la marinera.

Segon plat: Pollastre al forn amb patates fregides i mel. Salmó al forn amb verdures. Carxofes saltades.

Primer plat: Tallarines a la marinera. Vichyssoise. Ensalada d’hortalisses i tonyina.

Segon plat: Galtots en la salsa amb cuscús. Filet de lluç a la gallega. Carxofes saltades amb puré de patata.

Primer plat: Ciurons cuinats amb espinacs. Ensalada de trempó amb tonyina.

Segon plat: Albergínies farcides de carn amb patata bullida. Tonyina a la planxa amb minestra.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.