• Inici: Dimarts, 03 març 12:00
    Fi: Dimarts, 03 març 16:00

Primer plat: Crema de verdures. Arròs a la cubana amb ou a la planxa.

Segon plat: Peix fresc a la planxa amb verdures. Croquetes de pollastre o espinacs amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de carabassó. Arròs a la cubana amb ou fregit.

Segon plat: Albergínies gratinades amb parmesà. Pollastre al forn amb verdures. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Wok d’arròs amb verdures. Ensalada russa. Sopa de brou amb pollastre i verdures.

Segon plat: Pilotes amb salsa de porros i pastanaga. Púding de peix amb salsa de tinta de sípia i patata bullida. Xampinyons farcits de verdures i formatge Filadelfia.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de maduixes amb nata.

Primer plat: Canelons de carn. Minestrone de quinoa calenta. Ensalada variada.

Segon plat: Estofat de porc amb cuscús. Minestra de verdures amb puré de ciurons. Verat al forn amb patata panadera.

Primer plat: Estofat de porc. Espaguetis integrals amb salsa napolitana. Cuinat de llenties amb xoriço i carn.

Segon plat: Salmó al forn amb verdures. Tall rodó d’indiot amb puré de patata. Verdures saltades amb tofu i cuscús.

Primer plat: Sopes. Ensalada de formatge de cabra amb mel.

Segon plat: Galtots amb vi amb patates. Filet de lluç a la planxa amb verdura bullida.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.