• Inici: Dilluns, 02 març 12:00
    Fi: Dilluns, 02 març 16:00

Primer plat: Fideus d’arròs saltats amb verdura. Cuinat de ciurons.

Segon plat: Bacallà al forn amb verdures. Truita de verdures amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ciurons cuinats vegans. Wok de verdura amb fideus d’arròs.

Segon plat: Ous remenats amb xampinyons. Calamar a la planxa amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fideus secs amb carn. Crema de llegums. Carpaccio de carabassó amb ametlla i parmesà.

Segon plat: Carn amb salsa de cinc espècies amb puré de patata. Llenguado a la meunière amb ensalada. Patates farcides d’espinacs i ametlla.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de pera amb nous.

Primer plat: Risotto de mongetes verdes i tofu. Mongetes blanques saltades. Estofat d’indiot.

Segon plat: Palaia a la planxa amb verdures saltades i puré de moniato i patata. Pastís de verdures amb blat negre i salsa de tomàtiga casolana. Aletes de pollastre amb patates fregides.

Primer plat: Arròs melós de porro i xampinyons. Sopa de pollastre amb fideus. Escudella fresca.

Segon plat: Conill amb ceba i patata. Bacallà amb pebres, salsa de tomàtiga i patata panadera. Mongetes verdes saltades amb tomàtiga i arròs.

Primer plat: Arròs amb samfaina. Patates a la riojana.

Segon plat: Cuixes de pollastre amb taronja amb puré de patata. Bullit de verdures amb ou bullit.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.